Wednesday, April 1, 2009

Ape ke heinya?

Aku pun tak tahu apa sebenarnya mesej yang umno ni nak bawa..ni star of david, lambang yahudi. pasni ada plak ler yg rajin nuduh org pas yang buat.

6 comments:

Mas Mohd Yunus said...

ris, seni moden mungkin :)) hahahahha...

nizamtoha said...

seni ni belajar kat PWTC kot..sbb dulu ader bendera bintang camni dikibar kat pwtc

Samudera Tinta said...

Bro Haris,

Jangan salah sangka bro. Ni tandanya UMNO ni global. Ikut mentornya Israel. Tapi Israel lagi baik dari UMNO sebenarnya. Jadi, siapa mentor siapa.

gopenghagen said...

mas,
ko bila nak tangkap gmbar ikan utk aku
nizam,
klau pegi ipoh, pegi satu mansion kat tiger lane, tu tmpat geng freemason sembahyang.
samudera,
tentera yahudi berjuang utkm mmpertahankan bangsa dan agamanya, tpi umno belasah bangsa sendiri n merobohkan masjid.

Nur Kamal Moong said...

Sekurang-kurangnya UMNO berani melakukan perubahan untuk kempen mereka..

dVenuS said...

lokasi mane nih?
gile btol.


Pas ok je sume...
http://inas-dvenus.blog.friendster.com/